Ceglédi irodánkba irodavezető munkatársat keresünk napi 4-8 órában - Állást kínál -

Feltöltő neve: Agrarium
Feltöltés ideje: 2017. április 19., szerda
Hirdető neve: Marozsi Imre
E-mail cím: agrariumsector@gmail.com
Kategória
Kedvencekbe!
Új munkatársunk feladata elsősorban a jelenlegi irodavezetési, adminisztratív, pénzügyi rendszerünk tökéletes működtetése, a mindennapi kapcsolattartási (hazai és külföldi partnerekkel) és a kommunikációs feladatok teljes körű ellátása illetve a cégvezetés munkájának teljes körű támogatása.

Feladatok:
• Napi kapcsolattartás a külföldi kollégákkal, partnerekkel
• Angol nyelvű fordítás, tolmácsolás, levelezés
• Az iroda működtetéséhez szükséges adminisztrációs feladatok ellátása
• Pályázati munkában való részvétel
• Nyilvántartások vezetése, hivatali ügyintézés
• Folyószámlák karbantartása, ellenőrzése
• Egyéb pénzügyi és számviteli feladatok
• Számlák érkeztetése és kezelése, házipénztár kezelése
• Riportok, kimutatások készítése a vezetés részére
• Az ügyvezető igazgató napi munkájának támogatása
• Tárgyalások, megbeszélések előkészítése és dokumentálása


Elvárásaink:

• Legalább középfokú pénzügyi vagy számviteli végzettség
• Minimum 2-3 év tapasztalat releváns szakmai területen
• Kiváló számítógépes ismeret (Excel, Word, levelezőprogramok)
• Magabiztos angol nyelvtudás (napi használat szükséges írásban és szóban)
• Számviteli, könyvelési előkészítő feladatok ismerete
• Pontos, precíz munkavégzés, kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
• Diplomáciai érzék, határozott fellépés, rugalmasság
• Nemzetközi kereskedelemben szerzett gyakorlat előnyt jelent


Várjuk a fényképes önéletrajzokat az agrariumsector@gmail.com e-mail címre.